Reklamacije izdelkov v garancijskem roku

Reklamacija izdelka v garancijskem roku

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je še v garanciji nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)40 835 137  ali pa pošljite e-mail na servis@mediblink.com. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov Mediblink, Bruno Mirt s.p., Glavarjeva ulica 7, 8210 Trebnje, Slovenija, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 48h od prejema paketa. V kolikor izdelka ne bomo uspeli popraviti, vam ga bomo zamenjali z novim.