Reklamacije izdelkov izven garancijskega roka

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je izven garancije nas preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386(0)40 835 137 ali pa pošljite e-mail na servis@mediblink.com. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, pošljite izdelek na naš naslov, s pripisom ‘’Za servisni oddelek’’ ali pa ga vročite osebno na upravo našega podjetja. V pošiljko vključite tudi kopijo računa ter opis problematike (kaj je z izdelkom narobe) z vašimi osebnimi podatki (ime, popoln naslov, telefonska številka), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa. Servisni oddelek vas bo kontaktiral po telefonu in vas obvestil o strošku popravila. Ko boste potrdili popravilo bomo izdelek v najkrajšem možnem času popravili in ga odpremili na vaš naslov. Izdelek je običajno popravljen v roku 24ur od prevzema paketa ter dostavljen naslednji delovni dan na vaš naslov.