Reklamacije

Reklamacija izdelka v garancijskem roku

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je še v garanciji, nas, preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386 (07) 30 44555 ali pa nam pošljite sporočilo preko kontaktnega obrazca. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, lahko izdelek vročite osebno zastopniku, distributerju in pooblaščenemu serviserju za izdelke blagovne znamke Mediblink in sicer na naslov Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje, v okviru delovnega časa podjetja.

V pošiljko vključite tudi kopijo računa, opis težave z izdelkom ter vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa.

Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 28 ur od prejema paketa. V kolikor izdelka ne bomo uspeli popraviti, vam ga bomo zamenjali z novim.

Reklamacija izdelka izven garancijskega obdobja

V kolikor ugotovite nepravilnosti na izdelku, ki je izven garancije, nas, preden izdelek pošljete na naš naslov, pokličite na +386 (07) 30 44555 ali pa nam pošljite sporočilo preko kontaktnega obrazca. Naš servisni oddelek vam bo z veseljem pomagal rešiti problem. Na podlagi naših izkušenj se veliko število reklamacij da odpraviti že kar preko telefonskega pogovora.

V kolikor vam naš servisni oddelek na daljavo ne bo mogel pomagati, lahko izdelek vročite osebno zastopniku, distributerju in pooblaščenemu serviserju za izdelke blagovne znamke Mediblink in sicer na naslov Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje, v okviru delovnega časa podjetja.

V pošiljko vključite tudi kopijo računa, opis težave z izdelkom ter vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za morebitna vprašanja in dostavo paketa.

Reklamacijo bomo brezplačno rešili v roku 28 ur od prejema paketa.

Servisni oddelek vas bo kontaktiral po telefonu in vas obvestil o strošku popravila. Ko boste potrdili popravilo, bomo izdelek v najkrajšem možnem času popravili in ga odpremili na vaš naslov. Izdelek je običajno popravljen v roku 28 ur od prevzema paketa ter dostavljen naslednji delovni dan na vaš naslov.