SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE MEDIBLINK

Pogoji poslovanja spletne trgovine Mediblink so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

Spletno trgovino Mediblink upravlja podjetje Mediblink d.o.o., Gubčeva cesta 19, 8210 Trebnje.

Registracija

Nakup v spletni trgovini Mediblink je možen z ali brez registracije. Registracija omogoča uporabo storitve Moj Račun, kjer uporabniki urejajo svoje podatke in kanale obveščanja ter imajo pregled nas svojimi naročili.

Osebni podatki

Podjetje Mediblink v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: priimek in ime, ulica in hišna številka, kraj, država, GSM številka, uporabniško ime (e-naslov) in geslo.

Obdelava in hramba podatkov

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju Mediblink, da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene obdelave in izvedbe spletnih naročil in nakupov ter reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Pridobljene podatke podjetje Mediblink uporablja tudi za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Mediblink.

Podjetje Mediblink lahko pridobljene podatke obdeluje za lastne potrebe do ugovora ali preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v uporabniškemu računu.

Pravice posameznika

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic: 

  • vpogled v osebne podatke,
  • popravka napačnih osebnih podatkov,
  • omejitve obdelave,
  • izbris,
  • ugovor,
  • avtomatizirano sprejemanje posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno, upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z obrazložitvami.

Veljavnost splošnih pogojev je od 6.12.2021 do spremembe oziroma preklica.

V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Mediblink ali pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.

Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete na strani Varovanje zasebnosti.

Obveščanje

Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi preko povezave v prejetih e-novicah ali tako, da odjavo sporoči preko kontaktnega obrazca.

Dostava

Pri nakupu v vrednosti 50 € ali več je dostava brezplačna. Pri nakupu do 49,99 € strošek dostave znaša 3,99 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.

Rok dostave izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku in običajno znaša od 1 do 2 delovnih dni od oddaje naročila oz. od plačila predračuna (v primeru naročila do 14.30 ure) oziroma 2-3 delovne dni od oddaje naročila oz. od plačila predračuna (v primeru naročila po 14.30 uri).

Izjemoma se lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupca obvestimo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila.

Naročene izdelke dostavimo na izbrani naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, lahko pa ga tudi osebno prevzamete na sedežu podjetja Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje in sicer vsak delovni dan v okviru delovnega časa podjetja. Informacijo o tem kdaj naročilo lahko prevzamete, prejmete preko elektronske pošte.

Naročilo in dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv, tudi povrnemo kupnino.

Načini plačila

Na voljo sta plačilo po predračunu in plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke.

Plačilo po predračunu:

Ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa ter sklicna številka. Kupec plača po predračunu na transakcijski račun Mediblink-a (po plačilu lahko to kupec potrdi preko kontaktnega obrazca). Nekatere banke zahtevajo vpis dodatnih "ničel" (npr. 00 pred podanim sklicem).

Plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke: Ob prevzemu pošiljke dostavni službi z gotovino plačate vrednost paketa. Ta možnost velja samo za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Mediblink in se lahko razlikujejo od rednih cen. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

Razlaga cenovnih ugodnosti:

  • AKCIJSKA CENA - Cena, ki jo plača vsak kupec. V primeru, da artikel nima akcijske cene, kupec plača redno ceno.
  • SPLETNA AKCIJA - pri izdelkih označenih z »Spletna akcija«, akcijska cena, popust, vrednost s popustom ipd. veljajo samo za nakupe v spletni trgovini. 

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za več informacij si oglejte stran Menjave in vračila.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za več informacij si oglejte stran Menjave in vračila.

Pritožbe

Mediblink spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko oddate preko kontaktnega obrazca ali pisno na naslov prodajalca: Mediblink d.o.o., Gubčeva cesta 19, 8210 Trebnje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v kraju, najbližjemu sedeža ponudnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Mediblink d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Mediblink d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu Prolat d.o.o., Praproče 9a, 8210 Trebnje. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo istem naslovu. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo preko kontaktnega obrazca.

Slike so simbolične.

Trebnje, 6.12.2021